Cel mai bun pugilist român al momentului, Lucian Bute, a devenit de ieri brand național cu acte în regulă. Campionul mondial IBF la supermijlocie va promova imaginea turistică a României, urmând să poarte pe șort, în meciurile oficiale, „frunza”, sigla brandului de țară.
Bute a dat lovitura! Nu doar pe ring, ci și la capitolul imagine de țară. Gălățeanul s-a angajat să facă lobby României în lume, iar Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului (MDRT) îl va răsplăti cu finanțarea unui meci în țară, cel mai probabil vara următoare. „Sunt bani proveniți din fonduri europene”, a ținut să precizeze Elena Udrea (foto mic), ministrul DRT. „Sper din tot sufletul să ajung să boxez în România. Cred că locul cel mai potrivit ar fi Bucureștiul, pentru că este capitală și pot veni mai mulți oameni. Probabil că Sala Polivalentă ar fi mică, iar ca soluție ar putea fi noul stadion Național sau stadionul Cotroceni”, a spus Bute.
Pugilistul s-a declarat emoționat de noua postură, în care speră să se descurce la fel de bine precum în ring: „Este o onoare să pot reprezenta România, la fel cum am făcut-o de fiecare dată când am boxat, când am purtat tricolorul cu mine în ring. Aici m-am născut și aici m-am format și nu voi uita niciodată asta”. Bute pleacă astăzi la Montreal, unde își va relua pregătirile pentru meciul din 12 martie, în care își va apăra pentru a șaptea oară titlul mondial. Mister „KO”, alături de tripla de vis Pugilistul Lucian Bute e unul dintre ambasadorii de seamă ai României în lume. El s-a alăturat astfel galeriei „greilor” sportului românesc care au fost imaginea turistică a României, Nadia Comăneci, Ilie Năstase și Gheorghe Hagi.
E un parteneriat care presupune și costuri, dar n-am discutat încă despre acestea cu Lucian Bute Elena Udrea, ministrul DRT
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER